CZYM SĄ GORDONKI?

Zajęcia inspirowane teorią E.E. Gordona (muzyka jazzowego, pedagoga, psychologa muzyki) zapewniają małym dzieciom możliwość rozwijania ich wrodzonych zdolności muzycznych🎹🎼⚓️.

Zajęcia dają wspaniałe podstawy dla dalszej edukacji muzycznej i nie tylko. Dzieci uczą się „audiować”, czyli rozumieć muzykę. Wszystko to dzieje się poprzez świetną zabawę z użyciem m.in. kolorowych chusteczek, piłeczek, piórek czy chusty animacyjnej.

Na naszych zajęciach dzieci nie muszą siedzieć grzecznie i po prostu słuchać. Mogą być sobą – rozbrykanymi maluchami, które na swój sposób będą uczestniczyć w gordonkowych szaleństwach i poznawać muzykę.🎼🥁🎷🎺🎸🎻

CENNIK

Rozkład zajęć znajdziecie w zakładce harmonogram.
☀️ 40 zł /1 spotkanie – przedpłata
☀️ 45 zł /1 spotkanie – płatne w dniu zajęć
☀️ 150 zł/4 spotkania 

promocja jesienna:
☀️ 35 zł /1 spotkanie – przedpłata
☀️ 40 zł /1 spotkanie – płatne w dniu zajęć
☀️ 120 zł/4 spotkania 

Karnety są ważne 4 kolejne zrealizowane przez naszych instruktorów zajęcia (zazwyczaj ok. 30 dni).
Można je przedłużyć w przypadku choroby dziecka – 1 raz.🌡Odrabiamy karnet jako 5-te zajęcia (pierwsze zajęcia wypadające po zakończeniu karnetu). Nieobecności można zgłaszać za pośrednictwem messengera lub sms na nr: 690 964 474

ZAPISY

Czy są tu rodzice maluszków do lat 3, którzy chcieliby uczestniczyć w gordonkach ?🧐🧐
Zapraszamy do kontaktu poprzez messengera lub mailowo: (w tytule: gordonki)

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

GORDONKI Z DOMIŚKĄ:

Dominika Pietras „Domiśka”– instruktor zajęć umuzykalniających i zajęć senorycznych. Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 0 do 3 lat. Stale podnosi swoje kwalifikacje, aby w pełni wykorzystać potencjał każdego z małych uczestników zajęć, a także edukować rodziców w kwestiach wspierania i rozwoju kreatywności swoich dzieci.

Uczestniczka wielu warsztatów m.in. warsztaty Orffa „Elementarne muzykowanie” Polskiego Towarzystwa Carla Orffa, warsztaty gordonowskie z p. Miłoszem Gawryłkiewiczem pod tytułem: „Teoria uczenia się muzyki E. E. Gordona. Audiacja: rozumieć, improwizować, tworzyć”, również “Odbiór i interpretacja muzyki przez zabawę i taniec”. Uczestniczka licznych szkoleń m.in. Akademii Areterapii w zakresie muzykoterapii (muzyka, taniec, ruch). Uzyskała także 1 stopień trenerski zajęć metodą Sensoplastyka®.

Obecnie kończy studia podyplomowe na kierunku Arteterapia (terapia sztuką) i kształci się wokalnie. Gra na ukulele. Prywatnie mama 3-letniego Stasia. Praca z dziećmi to jej pasja. Uwielbia podróże i dobre jedzenie.

GORDONKI Z MUZYKA MÓWI:

Spotkania gorodnkowe mają charakter improwizowanej zabawy muzycznej, której towarzyszy płynny ruch, kolorowe rekwizyty i szeroki uśmiech prowadzących 😉

Duet gordonowski Muzyka Mówi powstał w 2015 roku. Tworzą go Magdalena Nejbauer i Małgorzata Kożuchowska-Panek – absolwentki Instytutu Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego i certyfikowane instruktorki zajęć umuzykalniających prowadzonych wg Music Learning Theory Edwina Eliasa Gordona. Zajęcia prowadzone są w grupach żłobkowych, przedszkolnych, szkolnych a także dla najmłodszych słuchaczy (od pierwszych tygodni życia) wraz z ich rodzicami w salach zabaw, domach kultury, klubach dziecięcych, edukacyjnych itp. w Mińsku Mazowieckim, Otwocku, Józefowie, Sulejówku i Warszawie. Instruktorki prowadzą także rytmikę oraz uczą gry na fortepianie dzieci wg metody Marylin Low – Music Moves for piano, opartej na założeniach MLT Gordona.
DLACZEGO WARTO?

Dzieci uczęszczające na gordonki:

👶kiedy już zaczynają mówić wykazują znaczną płynność mowy,
👶łatwiej uczą się języków obcych (ze względu na wychwytywanie tzw. melodii języka i akcentu),
👶potrafią dłużej skupić się na wykonywanej czynności,
👶są bardziej otwarte i ciekawe świata.