CZYM SĄ GORDONKI?
Zajęcia inspirowane teorią E.E. Gordona (muzyka jazzowego, pedagoga, psychologa muzyki) zapewniają małym dzieciom możliwość rozwijania ich wrodzonych zdolności muzycznych🎹🎼⚓️.
Zajęcia dają wspaniałe podstawy dla dalszej edukacji muzycznej i nie tylko. Dzieci uczą się „audiować”, czyli rozumieć muzykę. Wszystko to dzieje się poprzez świetną zabawę z użyciem m.in. kolorowych chusteczek, piłeczek, piórek czy chusty animacyjnej.
Na naszych zajęciach dzieci nie muszą siedzieć grzecznie i po prostu słuchać. Mogą być sobą – rozbrykanymi maluchami, które na swój sposób będą uczestniczyć w gordonkowych szaleństwach i poznawać muzykę.🎼🥁🎷🎺🎸🎻
CENNIK
Rozkład zajęć znajdziecie w zakładce harmonogram.
☀️ 55 zł /1 spotkanie – przedpłata
☀️ 60 zł /1 spotkanie – płatne w dniu zajęć☀️ 200 zł/4 spotkania
Dla małych uczestników SALA ZABAW w dniu zajęć GRATIS
Karnety są ważne 4 kolejne zrealizowane przez naszych instruktorów zajęcia (zazwyczaj ok. 30 dni).
Można je przedłużyć w przypadku choroby dziecka, zgłoszonej dzień wcześniej – 1 raz.🌡Odrabiamy karnet jako 5-te zajęcia (pierwsze zajęcia wypadające po zakończeniu karnetu). Nieobecności można zgłaszać za pośrednictwem messengera lub sms na nr: 690 964 474
ZAPISY
Czy są tu rodzice maluszków do lat 3, którzy chcieliby uczestniczyć w gordonkach ?🧐🧐
Zapraszamy do kontaktu poprzez messengera lub mailowo: (w tytule: gordonki)
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
GORDONKI Z DOMIŚKĄ:
Dominika Pietras „Domiśka”– dyplomowana arteterapeutka, wieloletni instruktor zajęć umuzykalniających i zajęć senorycznych. Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 0 do 3 lat. Stale podnosi swoje kwalifikacje, aby w pełni wykorzystać potencjał każdego z małych uczestników zajęć, a także edukować rodziców w kwestiach wspierania i rozwoju kreatywności swoich dzieci.
Uczestniczka wielu warsztatów i szkoleń m.in. warsztaty Orffa „Elementarne muzykowanie” Polskiego Towarzystwa Carla Orffa, warsztaty gordonowskie z p. Miłoszem Gawryłkiewiczem pod tytułem: “Teoria uczenia się muzyki E. E. Gordona. Audiacja: rozumieć, improwizować, tworzyć”, również “Odbiór i interpretacja muzyki przez zabawę i taniec”. Uczestniczka licznych szkoleń m.in. Akademii Areterapii w zakresie muzykoterapii (muzyka, taniec, ruch). Uzyskała także 1 stopień trenerski zajęć metodą Sensoplastyka® oraz posiada uprawienia do prowadzenia zajęć z LOGORYTMIKI ruch słuch słowo©.
Obecnie kończy studia z zakresu psychologii dzieci i młodzieży – wspieranie rozwoju. Gra na ukulele. Prywatnie jest mamą 6-letniego Stasia. Praca z dziećmi to jej pasja. Uwielbia podróże i dobre jedzenie.
DLACZEGO WARTO?
Dzieci uczęszczające na gordonki:
👶kiedy już zaczynają mówić wykazują znaczną płynność mowy,
👶łatwiej uczą się języków obcych (ze względu na wychwytywanie tzw. melodii języka i akcentu),
👶potrafią dłużej skupić się na wykonywanej czynności,
👶są bardziej otwarte i ciekawe świata.